תמונה במחנה רכוז אך רוצחים את האנשים

תמונה במחנה רכוז אך רוצחים את האנשים

יום ראשון, 17 בינואר 2016

שלום חברים יקרים מזמן לא נכנסתי לבלוג אבל היום אני כותבת לכם מה שאני עברתי בילדות ומה חלמתי שהייתי רעבה במחנה שלום חברים היום אני אספר לכם על ילדה שהייתה במחנה וחלמה לאפוף לפרח כדי להפסיק לקבל עונשים וגם להוריד מעצמה את הכאב שהיא ראתה כול הימים ומה שמתרחש במחנה ששם היא סבלה במשך שלוש וחצי שנים האמת שאני כבר לא הייתי כול כך חזקה כי לאכול לא נתנו לנו מספיק ואם אחותי התינוקת בקושי היה לאמי מה לתת אבל בגלל שאמי עבדה כאחות בחדרי המרפאה של הסגל הגרמני והאוקראיני אז היא מידי פעם בסתר הייתה לוקחת קצת חלב ודייסה לאחותי ריזלה. אבל זה קרה רק מידי פעם כי אחותי סבלה מחוסר ויטמינים והייתה מאד חיברת ולכן אמי שמרה במחנה על שקט כי בסתר היא גם עזרה לילדים ותינוקות אחרים בגלל שהם היו חולים .אמי הייתה מין מלאך כך קראו לה במחנה כי היא תמיד שמרה על הלוח נמוך כדי לא להיתפס אחרת מזמן היו רוצחים אותה כמו שעשו לכולם ללא סיבה ולכן כאן בציור זאת אני כאלי מתכבה בין העלים ורוצה לצאת לחופשי כדי שלמצאה אוכל לכול הילדים שהם היו רעבים כך זה בציור וגם כך אני חלמתי את זה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה