תמונה במחנה רכוז אך רוצחים את האנשים

תמונה במחנה רכוז אך רוצחים את האנשים

יום שבת, 15 באוגוסט 2015

תמונה- גיהנום אין סופי


אש בוערת והילדים נופלים לתוך האש הנוראה הזאת.
את התמונה אני קצת צבעתי בצבע אדום כדי להדגיש עד כמה המצב שזה קרה היה נורא.
היה ממש מפחיד כי כול חיי לא הייתי מסוגלת להתפטר מכול החלומות של הזוועה
ורק אחרי טיפולים ותרופות הפסקתי לחלום את החלומות של זוועה לתקופה קצרה, אבל מידי פעם אני ממש כאלו נמצאת במחנה, אבל עכשיו אני קצת נרגעתי והם רק באים לעיתים רחוקות.


תמונה- אנדרטה של הילדים


אנדרטה עשויה מפרחים לכל הילדים הקטנים שנשרפו. זו אנדרטה דימיונית שאני מרוב כאב וזיכרון עשיתי כדי שתהיה להם מנוחה וכבוד. הציור מציג ילדים שנרצחו עולים לגן עדן בידי מלאכים.

תמונה- אשמדאי שהשמיד ילדים חפים מפשע

 זה אשמדאי הגרמני שבחלומי הוא בלע את הילדים. הילדים בתוכו נהפכים לפרחים וקורה פלא- לב הדם שלו מתחיל לפעום והילדים רוצים לצאת אבל זה רק חלום.


תמונה- תאומי מנגלה


מנגלה ניסה להפריד ולחבר אותם בניתוחים איומים. אני רוצה לפרסם את זה כדי שהעולם יידע מיהו החיה הזו. 

הציור הזה מראה את הילדים שהם מעולפים מרוב עינויים וזורקים אותם לתוך הבור הנורא 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה